Lastniki spletnih strani oziroma spletnih trgovin pa tudi vsi, ki se ukvarjajo s kakšnim poslom, si postavljajo eno in isto vprašanje: »Email marketing – ali se izplača?« Zanima jih, ali se splača preizkusiti email marketing kot tisto obliko marketinga, ki bi jim prinesla nove stranke ali kupce. Morda se to vprašanje postavlja tudi vam in mi vam bomo pomagali poiskati odgovor.
Če ste kdaj prebirali kakšno knjigo o marketingu, se verjetno spomnite, da je zelo pomembno ne le to, kakšen je vaš oglas, ampak predvsem to, kje oglašujete oziroma da oglašujete tam, kjer je večja verjetnost, da bo vaše oglase opazila vaša ciljna publika. Če karikiramo: zobnih protez tako ne boste oglaševali v reviji za otroke, čevljev z visokimi petami pa ne v reviji za pohodništvo in šport. Takšna oglasa pač ne bosta imela uspeha, medtem ko bo oglas, ki se pojavi na pravem mestu, imel večjo možnost za uspeh.
Email marketing je ciljno usmerjen marketing. To pomeni, da se elektronska sporočila pošiljajo zainteresiranim posameznikom, ki so že vaše stranke ali pa so izrazile določeno zanimanje za to, da vaše stranke šele postanejo. Kar pomeni, da imate več možnosti, da jih z elektronsko ponudbo, ki jo jim pošljete, prepričate v nakup.
Poleg tega je pri marketingu pomembno tudi izgraditi odnos s kupci. Za to je email marketing idealen, saj lahko poleg ponudbe za nakup izdelkov ali storitev strankam ponudite tudi uporabne nasvete, zabavne zgodbe, darila, nagradne igre in podobno privlačno vsebino, zaradi katere bodo kliknili na vašo spletno stran in morda tudi kaj kupili.
Email marketing – ali se izplača? Seveda, da se! Poleg tega pa je ugodna oblika marketinga, zato se vam splača preizkusiti, koliko dobička vam bo prinesla. Pomembno je le, da se izvedbe email marketinga lotite profesionalne, elektronske naslove pridobite legalno in od ljudi, ki se zanimajo za vaš produkt – in uspeh je skoraj zagotovljen!